Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Голенко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Голенко І. П. 
Договір перевезення пасажирів автомобільним транспортом [Електронний ресурс] / І. П. Голенко // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2014. - № 2. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2014_2_23
Розглянуто правові характеристики договору щодо перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Дослідження за своєю сутністю є частиною комплексної роботи стосовно з'ясування правової природи зазначеного договору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.046 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Голенко І. П. 
Виникнення правовідносин щодо перевезення пасажирів автомобільним транспортом [Електронний ресурс] / І. П. Голенко // Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України (економіка, право). - 2013. - № 2. - С. 221-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnudpsu_2013_2_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 66.093 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Голенко І. П. 
Пасажир як сторона договору перевезення пасажирів автомобільним транспортом [Електронний ресурс] / І. П. Голенко // Вісник Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е. О. Дідоренка. - 2012. - Вип. 2. - С. 248-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlduvs_2012_2_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.034 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Голенко І. П. 
Наукові дослідження відносин з перевезення пасажирів автомобільним транспортом [Електронний ресурс] / І. П. Голенко // Часопис Київського університету права. - 2016. - № 1. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2016_1_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 532.006 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гапонич Л. С. 
Нормативне регулювання, сучасний стан поводження та перспективи енергетичного використання твердих побутових відходів в Україні [Електронний ресурс] / Л. С. Гапонич, І. Л. Голенко, О. І. Топал // Проблеми загальної енергетики. - 2019. - Вип. 3. - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PZE_2019_3_9
Розглянуто діюче законодавство щодо поводження з відходами в Європейському Союзі (ЄС) та в Україні. Визначено зобов'язання України в цій сфері відповідно до Угоди про асоціаціюміж Україною та ЄС. Ці зобов'язання вимагають докорінного змінення поводження з відходами, в тому числі з твердими побутовими відходами (ТПВ). Сьогодні в Україні переробляють 5 % ТПВ, в тому числі піддають термічній переробці близько 2 %, решту необроблених ТПВ видаляють на полігони та сміттєзвалища. Але за Національною стратегію управління відходами в Україні до 2030 р. рівень переробки ТПВ має бути збільшеним до 50 %, а рівень термічної переробки ТПВ - 10 % (3 млн т ТПВ). Цих показників планується досягти будівництвом 19 заводів термічної утилізації ТПВ. Узагальнено інформацію для країн Європи та України з обсягів ТПВ, що утворюються та піддаються обробці. Проаналізовано сучасний стан поводження з ТПВ в світі та в Україні. Показано, що основна тенденція в управлінні ТПВ в країнах ЄС полягає у їх комплексній переробці - окремому збиранні, сортуванні, механіко-біологічній обробці, компостуванні/анаеробному зброджуванні фракцій ТПВ, що біологічно розкладаються, та виробництві RDF/SRF з фракцій ТПВ, що залишилися. Коротко проаналізовано різні технології термічної переробки відходів і RDF/SRF, в тому числі інсінерації. Наведено дані щодо термічної утилізації ТПВ, кількості та продуктивності сміттєспалювальних заводів в Європі та Україні. Узагальнено інформацію щодо досвіду виробництва і використання в Європі палив з ТПВ - RDF та SRF. Показано, що виробництво та використання RDF/SRF здатне частково замінити дефіцитні в Україні органічні палива при виробництві електроенергії та теплоти з дотриманням вимог ЄС до промислових викидів. Оцінено фактори, що впливають на вибір технологій термічної переробки ТПВ для будівництва нових сміттєспалювальних заводів в Україні з урахуванням європейських підходів до питань управління відходами.Розглянуто діюче законодавство щодо поводження з відходами в Європейському Союзі (ЄС) та в Україні. Визначено зобов'язання України в цій сфері відповідно до Угоди про асоціаціюміж Україною та ЄС. Ці зобов'язання вимагають докорінного змінення поводження з відходами, в тому числі з твердими побутовими відходами (ТПВ). Сьогодні в Україні переробляють 5 % ТПВ, в тому числі піддають термічній переробці близько 2 %, решту необроблених ТПВ видаляють на полігони та сміттєзвалища. Але за Національною стратегію управління відходами в Україні до 2030 р. рівень переробки ТПВ має бути збільшеним до 50 %, а рівень термічної переробки ТПВ - 10 % (3 млн т ТПВ). Цих показників планується досягти будівництвом 19 заводів термічної утилізації ТПВ. Узагальнено інформацію для країн Європи та України з обсягів ТПВ, що утворюються та піддаються обробці. Проаналізовано сучасний стан поводження з ТПВ в світі та в Україні. Показано, що основна тенденція в управлінні ТПВ в країнах ЄС полягає у їх комплексній переробці - окремому збиранні, сортуванні, механіко-біологічній обробці, компостуванні/анаеробному зброджуванні фракцій ТПВ, що біологічно розкладаються, та виробництві RDF/SRF з фракцій ТПВ, що залишилися. Коротко проаналізовано різні технології термічної переробки відходів і RDF/SRF, в тому числі інсінерації. Наведено дані щодо термічної утилізації ТПВ, кількості та продуктивності сміттєспалювальних заводів в Європі та Україні. Узагальнено інформацію щодо досвіду виробництва і використання в Європі палив з ТПВ - RDF та SRF. Показано, що виробництво та використання RDF/SRF здатне частково замінити дефіцитні в Україні органічні палива при виробництві електроенергії та теплоти з дотриманням вимог ЄС до промислових викидів. Оцінено фактори, що впливають на вибір технологій термічної переробки ТПВ для будівництва нових сміттєспалювальних заводів в Україні з урахуванням європейських підходів до питань управління відходами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.512 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Буляндра О. 
Перспективи використання палива з твердих побутових відходів на ТЕЦ цукрових заводів [Електронний ресурс] / О. Буляндра, Л. Гапонич, І. Голенко, О. Топал // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2020. - Т. 26, № 3. - С. 137-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2020_26_3_16
Вивчено сучасний стан поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ) та оцінено перспективи енергетичного використання в Україні, оскільки проблема раціонального поводження з ТПВ є актуальною в усьому світі. В Україні обсяги збирання ТПВ в останні роки сягають 11 - 12 млн т. У 2019 р. було перероблено й утилізовано всього 5,6 % ТПВ, із них тільки 1,7 % спалено з генерацією енергії (WtoE). Для порівняння: в країнах ЄС 98 % ТПВ обробляється, 28 % спалюється за технологією WtoE. Визначено морфологічний склад, розраховано елементний склад і теплоту згорання ТПВ. Теплота згоряння ТПВ для міст України становить 5,0 - 7,0 МДж/кг. Найнижче граничне значення теплоти згоряння ТПВ для спалювання з генерацією електроенергії - 6 МДж/кг. Середнє значення теплоти згоряння ТПВ, що утилізуються на заводах WtoE, - 10 МДж/кг. Проаналізовано різні технології термічної переробки відходів. Основна тенденція в країнах ЄС полягає у комплексній переробці ТПВ: роздільному збиранні, сортуванні, механіко-біологічній обробці та виробництві палива з фракцій ТПВ, що залишилися. Узагальнено інформацію щодо досвіду виробництва та використання палив із ТПВ - RDF і SRF. Розрахунки показують, що в Україні є потенціал для виробництва 2 - 3 млн т RDF/SRF із теплотою згоряння 10 - 15 МДж/кг щорічно. При залученні цих палив в енергетику можна отримати щорічно близько 1500 ГВт-год електрики і 3000 ГВт-год теплоти. Потенціал заміщення природного газу при цьому понад 0,6 млрд м<^>3. Використання на ТЕЦ цукрових заводів як палива RDF/SRF здатне частково замінити дефіцитні в Україні природний газ і вугілля при виробництві електроенергії та теплоти з дотриманням вимог ЄС щодо поводження з відходами. Крім того, використання RDF/SRF на ТЕЦ цукрових заводів може забезпечити їхню безперервну роботу протягом усього року.
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.13 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Кобзар С. Г. 
Моделювання процесу сумісного спалювання природного газу з паливами із твердих побутових відходів [Електронний ресурс] / С. Г. Кобзар, О. І. Топал, Л. С. Гапонич, І. Л. Голенко // Електронне моделювання. - 2020. - Т. 42, № 6. - С. 72-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elmo_2020_42_6_7
З метою визначення вихідних даних для моделювання процесів спільного спалювання палива проаналізовано типовий морфологічний склад твердих побутових відходів (ТПВ), очікуваний елементний склад вторинного палива ((RDF) Refuse Derived Fuel) та твердого відновлювального палива ((SRF) Solid Recovered Fuel) з ТПВ, їх енергетичні характеристики, підходи та стандарти їх класифікації. В Україні щорічно накопичується значний обсяг ТПВ (близько 11 - 12 млн т/рік), з якого можна вилучити близько 2 - 3 млн т RDF (SRF) з теплотою згоряння 10 - 25 МДж/кг. Визначено, що спалювання RDF може заощадити близько 0,6 млрд м<^>3 природного газу на рік. Водночас, при спільному спалюванні RDF із природним газом у газомазутних котлах малої (середньої) потужності необхідно застосовувати математичне моделювання для визначення граничної частки RDF у суміші. Методами розрахункової гідродинаміки вивчено вплив додавання RDF на процес спільного спалювання для визначеної геометрії елементу камери згоряння. Отримано розрахункові залежності температур та розподілу залишку вуглецю у твердій фазі уздовж камери вигоряння, концентрації оксидів азоту тощо. Показано, що додавання 20 % RDF під час спільного з природним газом спалювання суттєво не змінює технікоекологічні показники роботи камери згоряння.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.193 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Голенко І. П. 
Підстави щодо виникнення відносин з перевезення пасажирів автомобільним транспортом [Електронний ресурс] / І. П. Голенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2015. - № 813. - С. 313-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2015_813_51
Досліджено правові питання виникнення відносин щодо перевезення пасажирів автомобільним транспортом. На підставі аналізу судової практики та цивілістики акцентовано увагу на проблемніших аспектах цієї галузі та зроблено відповідні пропозиції щодо вдосконалення законодавства, спрямованого на регулювання відносин щодо перевезення пасажирів автомобільним транспортом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.356 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Топал О. І. 
Вибір технологій термічної утилізації твердих побутових відходів та альтернативних палив для енергетичного сектору України [Електронний ресурс] / О. І. Топал, І. Л. Голенко, Л. С. Гапонич // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2020. - Т. 26, № 6. - С. 115-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2020_26_6_13
Необхідної умовою впровадження сучасних технологій термічної переробки ТПВ/RDF в ЄС та Україні є додержання жорстких екологічних вимог, викладених, зокрема, у директивах ЄС (2010/75/ЄС, 2000/76/ЄС тощо) щодо режимних параметрів роботи нових установок. На сьогодні існує низка випробуваних і нових технологій термічної переробки ТПВ/RDF, які можуть бути використані для термічної переробки ТПВ/RDF в Україні, але особливості їх застосування, недоліки та переваги, а також вибір оптимальної для умов України потребує ретельного визначення. Мета дослідження - вибір і визначення найбільш оптимальних технологій термічної переробки ТПВ і альтернативних палив, які б можна було впровадити в Україні в енергетичному секторі. Предмет дослідження - процеси та технологічні схеми термічної утилізації ТПВ/RDF, а також їх ключові технологічні параметри. Основні результати дослідження полягають у вивченні особливостей експлуатації таких випробуваних і нових технологій (процесів) термічної переробки: прямого спалювання ТПВ/RDF із додержанням належних температур у топковій камері; спалювання RDF у циркулювальному киплячому шарі (ЦКШ); кисневої газифікації несортованого ТПВ; газифікації RDF на повітряному дутті в киплячому шарі з інтенсивною внутрішньою циркуляцією); газифікації RDF у ЦКШ тощо. Вивчення проведено на прикладах роботи промислових об'єктів. На підставі дослідження визначено рекомендації щодо технологічних аспектів, вибору технологій і доцільності впровадження кожної з них для потреб енергетичного та комунально-побутового секторів України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.357 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Гапонич Л. С. 
Оцінка потенціалу виробництва RDF на основі визначених технологічних і морфологічних властивостей твердих побутових відходів України [Електронний ресурс] / Л. С. Гапонич, О. І. Топал, І. Л. Голенко, С. Г. Кобзар // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2022. - Т. 28, № 3. - С. 44-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2022_28_3_6
В Україні щорічно утворюється та накопичується значна кількість несортованих твердих побутових відходів (ТПВ). За останні роки обсяги утворення ТПВ в Україні досягли рівня 11,5 - 12,5 млн т щороку, з них майже 95 % зберігаються на полігонах і сміттєзвалищах. Водночас головною метою поводження з ТПВ має бути комплексний підхід відповідно до європейських пріоритетів і підходів: окреме збирання, сортування, механіко-біологічна обробка, компостування/анаеробне зброджування фракцій ТПВ, що біологічно розкладаються, та виробництво RDF/SRF із фракцій ТПВ, що залишилися. Перевагою цього підходу є перетворення відходів в енергію (WtoE), зокрема у відновлене з відходів паливо (RDF/refused derived fuel), яке може накопичуватись, складуватись, транспортуватись і використовуватись в енергетиці за потреби. Виробництво та використання в енергетиці RDF/SRF здатне частково задовольнити дефіцит в органічних паливах, який може виникнути в Україні, для виробництва електричної та теплової енергії з дотриманням вимог ЄС до питань управління відходами. Виконано аналіз і визначено особливості, обсяги, морфологічний та елементний склад ТПВ і потенційного RDF на його основі для України в розрізі міст та областей тощо. Встановлено, що теплота згоряння необроблених (несортованих) ТПВ становить для різних областей Україні 5,0 - 7,5 МДж/кг, для різних міст України - 5,5 - 7,5 МДж/кг, осереднена для України - 6,8 МДж/кг. Частка складових ТПВ, яку можна вилучити для виробництва RDF, в Україні складає 25 - 30 %. Показано, що потенціал щорічного виробництва RDF в Україні складає 2,8 - 3,2 млн т. Діапазон теплоти згоряння RDF, виготовленого з ТПВ України, становить 13,1 - 15,9 МДж/кг, що відповідає 3 і 4 класам якості згідно з ДСТУ EN 15359:2018.
Попередній перегляд:   Завантажити - 671.314 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського